Over ons

Het kiezen voor een partij dat telefonische acquisitie voor jouw bedrijf gaat uitvoeren, is niet zomaar iets. Het is belangrijk dat jouw bedrijf op de juiste manier vertegenwoordigd wordt, zodat elk telefoontje bijdraagt aan een positief imago.

Kennismaken?
Dit is waarom we zijn begonnen:

Een aantal jaar geleden zijn we, Ronne en Bauke, tegelijkertijd begonnen in de sales. Het telefoneren naar onbekenden en het werken op commissiebasis boeide ons zo erg dat we direct hooked waren.

 

Echter hebben we gemerkt dat sales een ontzettend slechte naam heeft, wat in veel gevallen helaas ook nog eens terecht is.

 

Onze missie is om middels telefonische acquisitie waarde toe te voegen en de eerste stap te zijn in het oplossen van de prospect zijn probleem. Daarnaast willen we de marketingbureaus in Nederland laten zien dat telefonische acquisitie anders, maar voornamelijk een stuk beter kan door ons in te zetten middels de onderstaande Kernwaarden

Kernwaarden
Onze kernwaarden, de essentie van wie we zijn en wat we beloven.

Integriteit

We vinden het belangrijk om bij onze normen en waarde te blijven. Zeker bij telefonische acquisitie, is dit van essentieel belang. We geloven dat we hierin uitblinken en een streepje voor hebben.

Persoonlijkheid

Mensen kopen van mensen. Ieder persoon is anders en wij geloven dat hierdoor iedereen op een andere manier benaderd dient te worden. Dit doen we door te levelen op basis van stemniveau, intonatie en manier van praten.

Verantwoordelijkheid

We vinden het belangrijk om fouten bij onszelf te zoeken. We vragen ons constant af wat wij anders hadden kunnen doen, zodat het resultaat in de toekomst beter is.

"The price of greatness is responsibility." (Winston Churchill)

Duidelijkheid

We geloven dat de meeste problemen te voorkomen of te verhelpen zijn door duidelijk te communiceren. We willen duidelijke verwachtingen scheppen voor zowel onze klanten, als voor de prospects die we benaderen.

 

Ons team
Dit zijn de gezichten achter Benji die 24 uur per dag voor jou klaar zullen staan.
Ronne
"Voor mij is klantervaring de belangrijkste schakel in ons bedrijf. Ik bedenk dan ook graag hoe we het voor jou makkelijker en winstgevender kunnen maken, zodat de samenwerking verbeterd."
Bauke
"Ik geloof sterk in transparante en duidelijke communicatie, dit zorgt ervoor dat iedereen weet waar hij aan toe is. Op deze manier bouw je naar mijn mening relaties op voor de lange termijn.